تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد

تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد مشکل از قسمت بک لایت تلویزیون ال ای دی led سامسونگ می باشد. که احتمالا تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار ماهر نمایندگی سامسونگ نماسرویس در منزل شما انجام می گردد.

خرابی بک لایت در تلویزیون های ال ای دی led سری F سامسونگ و سری H مدل UA48H5590 سامسونگ معمولا بیشتر می باشد که برای سری H برای بهترین حالت تعمیر سری H تلویزیون سامسونگ باید بک لایت به صورت کامل تعویض گردد.

بک لایت یک صفحه نازک در پنل تلویزیون است که از تعداد زیادی لامپ ال ای دی led تشکیل شده است وقتی این قطعه خراب می شود چراغ ها شروع به خاموش شدن می شوند بنابر این دیگر تصویر از تلویزیون سامسونگ پخش نمی شود یا حاله ای سیاه روی تصویر ایجاد می شود اما پخش صدا همچنان ادامه دارد.

برای توضیح بیشتر راجب به بک لابت و طرز کار آن و نشانه های خرابی بک لایت اینجا را کلید کنید.

تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد
تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد

 

در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ برای روشنایی بک لایت از لامپ های فلورسنت استفاده می شود وقتی لامپ فلورسنت تلویزیون ال سی دی سامسونگ خراب می شود یک خط تیره افقی بر روی صفحه ایجاد می شود و بعد از چند دقیقه صفحه تلویزیون سامسونگ سیاه می شود همچنین خرابی اینورتر می تواند دلیل دیگری برای خرابی بک لایت تلویزیون های ال سی دی سامسونگ باشد.

با خرابی برد نیکان که آخرین مرجع پردازش تصویر قبل از اعمال به پنل تلویزیون سامسونگ است تصویر قطع می شود البته در این حالت نور زمینه یا بک لایت وجود دارد این ایراد در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ زیاد دیده می شود.

شما می توانید از مهارت و تخصص سرویس کاران ماهر و با تجربه نمایندگی سامسونگ نماسرویس کمک گرفته و از خسارت و هزینه های بیشتر پیش گیری کنید.

برای تعمیر تلویزیون خود با شماره نمایندگی 66382329-66863221  تماس حاصل فرمایید

در صورت ثبت سفارش به صورت آنلاین از تخفیف 15 درصدی بهرمند گردید.

دسته‌ها

می توانید این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ
بک لایت چیست 6 نکته خرابی بک لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید