علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ و یا به حالت استندبای رفتن تلویزیون های سامسونگ از ایرادات متداول در تلویزیون های ال ای دی سامسونگ سری پنج 5 مانند: D5950، D5500، D5000 میباشد. معمولا مشکل روشن و خاموش شدن تلویزیون های سامسونگ به دلیل خرابی برد پاور می باشد و در تلویزیون های سری F و EH به دلیل فرسودگی برد به وجود می آید.

برد پاور قطعه پر کاربرد در تلویزیون سامسونگ است که ولتاژ کافی را به تمامی قسمت های تلویزیون می رسانند. بنابر این در روشن کردن تلویزیون نقش اساسی دارد و اگر از کار بیفتد دستگاه خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود یا در حالت استندبای قرار می گیرد.

در این مواقع تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده نماسرویس می تواند با تعویض نرم افزار تلویزیون سامسونگ، تعویض ای سی، تعویض قطعات مربوط به یخش حافظه تلویزیون سامسونگ و در صورت لزوم تعویض کامل برد پاور این مشکل را حل کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث خاموش شدن دستگاه تلویزیون یا رفتن دستگاه به حالت استند بای می شود خرابی سی پی یو دستگاه می باشد که در نهایت موجب خرابی مین برد می گردد بنابراین باید خرابی مین برد توسط  تعمیرکار ماهر نماسرویس مورد بررسی قرار بگیرد.

دقت کنید کیفیت کابل HDMI در نحوه عمل کرد تلویزیون موثر می باشد پس در انتخاب این کابل دقت کنید. زیرا استفاده از کابل های نا مرغوب باعث سوختن سی پی یو و نهایتا خرابی مین برد خواهد شد.خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ، نداشتن تصویر در حال پخش تلویزیون سامسونگ، قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون سامسونگ روشن نشدن تلویزیون سامسونگ همگی می توانند از نشانه های خرابی مین برد باشند که در اثر استفاده مداوم از کابل تقلبی ایجاد می شود.

در صورت خرابی مین برد این قطعه باید هرچی سریع تر تعمییر گردد تا به سایر قسمت های حساس آسیب نرساند و موجب هزینه بیشتر نگردد.

مشکل خاموش شدن تلویزیون های سامسونگ در حین نوسانات برق

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون های سامسونگ سری 5 و خاموش شدن آنها در حین نوسانات برق است که موجب می شود حافظه ی تلویزیون سامسونگ پاک شود و ترتیب کانال ها به هم بریزد بنابر این بهتر است برای جلوگیری از این مشکل از یک محافظ برای کنترل نوسان برق استفاده کنید و دوشاخه تلویزیون را مستقیم به برق نزنید.

شما می توانید از مهارت و تخصص سرویس کاران ماهر و با تجربه نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ نماسرویس کمک گرفته و از خسارت و هزینه های بیشتر پیش گیری کنید.

برای تعمیر تلویزیون خود با شماره نمایندگی 66382329-66863221  تماس حاصل فرمایید

در صورت ثبت سفارش به صورت آنلاین از تخفیف 15 درصدی بهرمند گردید.

دسته‌ها

می توانید این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

تعمیرات تلویزیون سامسونگ و 8 مورد از رایج ترین مشکلات آن
تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید