علت راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری c چیست

راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری c  زمانی که ظاهر میشود با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید تا بتوانید علت مشکل را بفهمید وراه حل آن را بیابید. دلیل نمایش خطوط رنگی یا سیاه و سفید بر روی تصویر تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون سامسونگ به صورت نگاتیو دیده می‌شود؟  با ما همراه شوید

تعمیر تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 1938 در کره جنوبی شروع به کار کرده و امروز با بیش از 80 سال تجربه در تولید محصولات مختلف یکی از کمپانی‌های بزرگ تولید لوازم خانگی و الکترونیکی میباشد. در ایران نیز برند سامسونگ بسیار شناخته شده بوده و انواع محصولات آن در بازار موجود می‌باشد.

به همین دلیل تعمیر تلویزیون سامسونگ یکی از خدمات شرکت نماسرویس میباشد و سرویسکاران متخصص همیشه مشغول به کار هستند. هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ بستگی به مشکل خرابی شما دارد. در این مطلب به راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری C شایع ترین مشکل و خرابی‌ تلویزیون‌های سامسونگ پرداخته‌ایم.

اشکال رایج راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری c 

این مشکل نشان می‌دهد که برد تیکان تلویزیون سامسونگ سری c  با مشکل مواجه شده است. برد تیکان به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین بردهای تلویزیون نقش پردازش اطلاعات تصویر در سامسونگ سری c رابازی می‌کند به گونه‌ای که مستقیماً با پنل تلویزیون درارتباط است. اگر تلویزیون شما بااین مشکل مواجه شد بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات آن رابه نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید.

یکی از اشکالات رایج راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری c  یا مانیتورهای LCD و LED میباشد .خطوطی که معمولا از بالای صفحه شروع شده وتا انتهای صفحه ادامه پیدا می کند. گاهی یک خط و گاهی هم چند خط عمودی  سفید، سیاه و گاهی هم یک رنگ قرمز، سبز و یا آبی را دارد بوجود می آید. یکی باشد یاچندتا، رنگی باشدیا سیاه و سفید همگی این خطوط، یک معنی دارد و به قطع شدن اطلاعات تصویر مربوط می شود.

به طور ساده و خلاصه در تلویزیون های LCD,LED اطلاعات تصویر پس از پردازش در بردی تحت عنوان تیکان( T CON) به برد آدرس ( که در ساختار بیشتر تلویزیونها در زیر پنل تلویزیون قرار دارد ) وارد می شود و از آنجا بوسیله فلتهای پنل در خطوط عمودی تقسیم و به پنل وارد می شود و اگر اطلاعاتی که یک خط را تحت تاثیر قرار می دهد به هر علتی قطع شود پیکسلهای آن خط تصویری، درست تغذیه نمی شوند و به صورت خطوط رنگی و یا سیاه رنگ دیده می شوند.

راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری c
راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری c

تعویض و یا تعمیر برد تیکان تلویزیون سامسونگ

در راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری C  برد تیکان نیاز به تعمیر دارد. فرآیند تعمیر برد تیکان تلویزیون سامسونگ مستلزم ظرافت کاری بالای تعمیرکاران مجرب است. البته گاهی از کار افتادگی این قطعه، راهی به جز تعویض آن وجود ندارد. اقدامات برای تعمیر یا تعویض برد تیکان نیازبه شرایطی کاملا تخصصی دارد.

چراکه  خطا در انجام مراحل تعمیرات برد تیکان پنل تلویزیون را نیز درگیر خواهد کرد. دراین زمان نمایندگی تعمیرتلویزیون سامسونگ مناسب ترین گزینه ی انتخابی میباشد. مابا استفاده از دانش به روز کارشناسان مجرب خود کلیه ی مراحل تعمیر برد تیکان را در سطح کیفی بالا انجام می دهیم.  در صورت نیاز به فرآیند تعویض، تعمیرکاران ما برد تیکان معیوب را با نمونه ی اورجینال سازگار با نوع تلویزیون مورد نظر جایگزین خواهند کرد.

سخن آخر

در این مقاله ما علت راه راه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ سری C به شما عزیزان گفتیم. در هنگام خرابی تلویزیون مرکز تعمیرات « نماسرویس » مفتخر است با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی سیستم ها و همچنین با همکاری زبده ترین کارشناسان تعمیر و متخصصان الکترونیک ، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر ، بهبود و بهسازی انواع تلویزیون سامسونگ،LED  و LCD را به کاربران ارائه نماید.

شما کاربران عزیز می توانید با حضور در این مرکز و یا از طریق «سیستم سرویس در محل» ، از تمامی خدمات ارائه شده به وسیله نمایندگی تعمیرات دستگاه ها بهره مند شوید و شاهد بازگشت کیفیت دستگاه های خویش باشید.‌

برای تعمیر تلویزیون خود با شماره نمایندگی 66382329-66863221  تماس حاصل فرمایید

در صورت ثبت سفارش به صورت آنلاین از تخفیف 15 درصدی بهرمند گردید.

دسته‌ها

می توانید این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

پروسه تعمیر تلویزیون سامسونگ
تلویزیون سامسونگ پس از روشن شدن و بالا آمدن لوگوی آن، دوباره خاموش می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید